donderdag 1 juni 2017

Project babyalbum


Voor de uitdaging die Raff heeft bedacht "Project baby" heb ik ook een bijdrage gemaakt. Aangezien ik zelf geen kinderen heb, ga ik lekker aan de slag met foto's van mijn pasgeboren nichtje.

Voor mijn pagina's heb ik het mooie papier uit het blok Baby van Noor! Design gebruikt. 6011/0391



Voor de aankleding van de pagina's heb ik de materialen van de nieuwe scr@p lijn van Noor! Design gebruikt. 
Stanzen 6002/0914
Mask stencils 6002/0826, 6002/0825


Uit de set One of a kind, baby set 6002/0638 heb ik de sluitspeld en de knoopjes gebruikt. Door de sluispeld een klein stukje door te knippen lijkt het of hij echt bevestigd zit. 


Het woordje beautiful heb ik dubbel opgeplakt voor een schaduweffect waardoor hij beter uitkomt. 


De letters komen uit het papier blok Rustig Woods van Noor! Design. Ik heb ze lekker speels opgeplakt door ze te laten verspringen.





Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog.

Creatieve groetjes,

Dais🌸

3 opmerkingen: