dinsdag 12 september 2017

Bloghop Scr@p collectie Oktober

Hallo lezers,

Vandaag weer een feestje tijdens deze bloghop, want jippie de oktober collectie van Scr@p ligt in de winkels!!

foto van Jolanda Bergmans.

Als het goed is kom je van het blog van Hanny vandaan en heb je al inspiratie op kunnen doen.
Ik ben ook meteen met deze nieuwe spulletjes aan de slag gegaan!


Carpe Diem; Pluk de dag!
Deze mooie dag hem ik genoten samen met en van mijn vriend en lieve hondje.

Mijn kaartjes zijn gemaakt met colorburst en distress inkt.


Ik heb hier een pocket gemaakt. Ik wilde graag persoonlijke journaling toevoegen dat niet meteen leesbaar is voor iedereen. Het kaartje waar Reindersmeer op staat kun je eruit schuiven. 
Op de pocket heb ik het mixed up stencil verwerkt 6002/0839.


 De losse puzzelstukjes heb ik getekend middels het Scr@p mask stencil 6002/0840. Deze heb ik uitgeknipt En met bruin/gouden wax o kleur gemaakt.


De mask stencils kun je super leuk embossen met je stansmachine. Als je er met een kleurtje inkt overheen gaat krijg je het mooie effect als hierboven.


Het hart met de puzzelstukjes heb ik aangebracht met structuurpasta.
Daarna heb ik de colorburst aangebracht en als laatste heel slordig de wax voor een stoer effect.


Het woordje Love heb ik gemaakt met de scrablle letters 6004/0016.
Zo leuk om een passend woord toe te voegen aan je Lay out.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb mogen inspireren. Dit was de laatste creatie van de bloghop.
Je mag nu terug naar het Noor! Design blog om daar de laatste reactie achter te laten.

Creatieve groetjes,

Dais 🌸

14 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf geen scrapper maar dit is wel heel mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke technieken om uit te proberen, thanks voor de ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk Daisy en zo goed bedacht dat embossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Daisy wat een leuke technieken heb je gebruikt!!
    Leer ik weer veel van!!
    Je kaartjes zijn super leuk geworden!!!
    En wat een leuke producten zijn er weer bij gekomen on de scr@pcollectie 😍

    Creatieve Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan.Daar haal ik weer inspiratie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Leuk hoe je de masks hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes heb je gemaakt. Leuk dat embossen van je stencils met je stans machine,zou ik zelf niet bedacht hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig hoe je die masks gebruikt hebt.
    Vooral om ze door de stans machine te halen om te embossen, zou ik nooit op gekomen zijn.
    Maar nu ik het gezien heb ga ik het ook een keertje proberen.
    Vind het super gaaf. Super leuke pl kaartjes..
    Dank je voor de inspiratie..Wil er meteen mee aan de slag.
    Groetjes Jeny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige pl kaartjes.weer veel ideen op gedaan, het weekend maar er mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes met zoveel verschillende technieken heb je gemaakt. Danj=k je wel voor de inspiratie om PL kaartjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een lleuke kaartjes. Ga jou inspiratie gebruiken!
    Groetjes
    Petra Zonneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk gedaan met die masks! Ik heb hier weer super veel inspiratie aan dank je wel.

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave manier om je eigen PL kaartjes te maken. Ik ga maar gauw aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen